Jak wdrażamy systemy CRM?
Wdrożenie systemu CRM usprawnia pracę i pozwala na zwiększenie wydajności. Wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. System CRM musi zostać przystosowany do firmowych procesów biznesowych. Nigdy odwrotnie!
Dlatego u nas wdrożenie odbywa się zawsze w pięciu krokach. Przekonaj się sam, jak pracujemy nad zwiększeniem Twojej wydajności pracy już od pierwszych dni korzystania z systemu.
Krok 1 - Analiza przedwdrożeniowa - określenie potrzeb
- zdefiniowanie procesów biznesowych,
- zbadanie oczekiwań przyszłych użytkowników,
- określenie głównego celu wdrożenia systemu CRM,
- wybór sposobu wdrożenia
Krok 2 - Konfiguracja systemu zgodnie z analizą przedwdrożeniową
- implementacja założeń klienta do wdrażanego systemu,
- przystosowanie systemu CRM do struktury organizacyjnej firmy,
- import danych z różnych źródeł do systemu,
- wdrożenie i automatyzacja procesów biznesowych
Krok 3 - Integracja systemu CRM z systemami zewnętrznymi
- wdrożenie wymiany danych między CRM a innymi systemami,
- integracja może dotyczyć systemów księgowych, obsługi serwisowej, strony www, czy podpisu elektronicznego,
- testy działania integracji
Krok 4 - Testowanie i wprowadzanie poprawek
- przygotowanie systemu do odbioru przez klienta,
- testy funkcjonowania procesów biznesowych,
- wprowadzanie poprawek zgłaszanych przez klienta
Krok 5 - Przekazanie systemu i szkolenie użytkowników
- odbiór systemu,
- przekazanie instrukcji do systemu,
- szkolenie dla administratora / użytkowników końcowych
Chesz poznać więcej szczegółów? Zapytać o naszą ofertę? Zadzwoń lub napisz do nas i umów się na prezentację.