Dobrze zarządzaj swoim biznesem - moduł kalendarz
Zdarza Ci się zapomnieć o ważnym spotkaniu biznesowym? Masz już dość tradycyjnych kalendarzy? Postaw na nowoczesne rozwiązania. Twój firmowy zintegrowany elektroniczny kalendarz nie pozwoli Ci zapomnieć o żadnym ważnym wydarzeniu. Nigdy nie spóźnisz się na żadne spotkanie i już zawsze będziesz miał pod ręką wszystko, czego Ci potrzeba by odnieść sukces w biznesie.
Read more: Dobrze zarządzaj swoim biznesem - moduł kalendarz
System CRM jako narzędzie budowania marketingu relacji.
Współczesne modele biznesowe i marketingowe duży nacisk kładą na indywidualny kontakt z klientem. Czemu się tak dzieje?
Zapewne z racji na to, że dobra występujące na rynku coraz bardziej upodobniają się do siebie technologicznie, jakościowo i cenowo - w związku z tym przedsiębiorstwa szukają nowych rozwiązań i kanałów, aby dotrzeć ze swoją ofertą do klienta i przekonać go, że wybranie jego produktu lub usługi jest najlepszym rozwiązaniem. Narzędziem, które wspiera poszukiwanie nowych dróg kontaktu z klientem jest system CRM.
Read more: System CRM jako narzędzie budowania marketingu relacji.
Jak wdrażamy systemy CRM?
Wdrożenie systemu CRM usprawnia pracę i pozwala na zwiększenie wydajności. Wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. System CRM musi zostać przystosowany do firmowych procesów biznesowych. Nigdy odwrotnie!
Dlatego u nas wdrożenie odbywa się zawsze w pięciu krokach. Przekonaj się sam, jak pracujemy nad zwiększeniem Twojej wydajności pracy już od pierwszych dni korzystania z systemu.
Co to jest system CRM?
CRM (Customer Relationship Managemement) to zarządzanie relacjami z klientami. Wpisuje się ona w działalność i strategię firmy, która nastawiona jest na podtrzymywanie stałego kontaktu z klientami i ciągły wzrost ich zadowolenia. CRM to podejście do zarządzania, które skupia w jednym miejscu wszelkie elementy składające się na kompleksową obsługę klienta.
Najważniejsze zalety systemów CRM
Systemy CRM to narzędzia, które pozwalają skrócić cykl sprzedaży oraz zmniejszyć koszty administracyjne ponoszone przez firmę. CRM to jednak nie tylko narzędzie. To koncepcja zarządzania. Głównym jej celem jest zwiększenie efektywności pracy, poprawa znajomości potrzeb klienta i dopasowywanie do nich produktów i usług z oferty.