Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij TUTAJ. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję
Marketing relacji i systemy CRM

 

Wesprzyj marketing relacji w Twojej firmie.

 

Marketing w ujęciu tradycyjnym za najistotniejszy element uznaje segmentację rynku, następnie kierowanie ofert do poszczególnych, wyodrębnionych segmentów, po czym koncentruje się na sprzedaży. Marketing relacji natomiast rezygnuje z grup docelowych w szerszym ujęciu na rzecz sprzedaży spersonalizowanej i poznaniu klienta indywidualnego - jego potrzeb i  doświadczeń. Nastawia się na dialog między klientem a sprzedawcą, oraz zawiązanie relacji na dłuższy czas. Takie rozwiązanie pozwala na lepsze poznanie potrzeb klienta i stworzenie kompleksowej oferty. Klientowi zaś daje możliwość na bezpośrednią rozmowę z ekspertem, do którego zwraca się o pomoc i pewność, że sprzedawcy również zależy na pozytywnym rozwiązaniu jego bolączek.

 

Jak zatem budować markę przyjazną klientowi?

 

I tu właśnie swoje zastosowanie ma system CRM - (Customer Relationship Management), który usprawnia kontakt pracowników z klientami. Dzięki tego typu rozwiązaniu nie tylko nie tracimy ciągłości kontaktu z klientem, kiedy opiekun klienta będzie nieobecny w pracy, ale także możemy analizować jakie potrzeby do tej pory wykazywał nasz klient i w jaki sposób podtrzymywać tę relację, aby jego zadowolenie z jakości naszego kontaktu z nim stale rosło.

System CRM pozwala także na szybkie i sprawne wysyłanie mailingu do wybranych klientów. Możliwe jest ponadto zintegrowanie systemu CRM z call center, Biurem Obsługi Klienta, czy też  z Działem Serwisu.  Zapewnia to płynność przesyłu informacji między pracownikami, skraca czas ich reakcji - tym samym zwiększając zadowolenie klienta i tworząc markę przyjazną klientowi.

CRM SYSTEMs

Knowledge centre, software and service

CRM system having all the most important functions in one place is a guarantee of success.
The intuitive CRM lets you develop your company without any hindrances.
Choose the program, adjust it to your needs and enjoy your rising profits.

 

program crm egroupware vtiger demo
program crm egroupware vtiger instalacja
program crm egroupware vtiger aktualizacja
program crm egroupware vtiger opieka serwis

CRM demo

Implementation

Updating

Support

Personally test the CRM system before implementing it. Demo version of CRM Vtiger is available.
More

Learn more about CRM installation on a server of your choice
More

You already have the Vtiger system, but it’s not the latest version. No problem - we’ll help you with the update. .
More

Professional support for your CRM system.
More

Gallery

Gallery

Companies that trusted us

  • systemy-crm-biuro-ksiegowe-wisniewscy.jpg
  • systemy-crm-young.jpg
  • systemy-crm-etl.jpg
  • systemy-crm-huta.jpg
  • systemy-crm-organization-of-software-eng.jpg
  • systemy-crm-fabryka.jpg
  • systemy-crm-grupa-monolit.png
  • systemy-crm-grupa-krotoski-cichy.jpg
  • systemy-crm-bhp.jpg

Our experts

ekspert-robert-systemy-crm eksperci-crm-linia ekspert-marcin-systemy-crm

Robert Stasik

Leading CRM specialist

 

Marcin Bińczyk

CRM system programmer

logo-program-crm-systemy-2

Copyright 2015 JNS Systemy CRM ®